HTML

Tördemici jegyzetek

Joó Ferenc gondolatai és közleményei Badacsonytördemic jövőjével kapcsolatban.

A demokrácia jegyében

2010.09.27. 01:02 Joó Ferenc

Biztosan sokan várják már újabb bejegyzésemet. A mai napom egy kis pihenéssel, kikapcsolódással, családlátogatással, Istenben való elmélyüléssel telt.

Tegnap este viszont megtartottam bemutatkozó előadásomat. Talán az időjárás, talán a szüret tette, de viszonylag kevesen jöttek el - harmincheten. Úgy vélem, ez mégis szép szám, mert településünkön ennyien nem szoktak érdeklődni az alternatívák iránt. Négy éve legalábbis nem számoltam 4-5 főnél többet az egyik polgármesterjelölt előadására benyitva és másoktól is hasonló véleményt hallottam.

Természetesen jelen voltak a rivális polgármesterjelöltet támogatók is (mintegy tucatnyian), ami teljesen rendjén is van. Nekem is szegezték körülbelül ugyanazokat a kérdéseket, amiket a netezők is megkérdeztek már tőlem itt, a blogon. Én pedig ezeket a kérdéseket megválaszoltam a legjobb tudásom és lelkiismeretem szerint - nagyjából ugyanazokat elmondva, mint itt a blogon.

Miként értékelem a saját magam bemutatkozó előadását?

Egyrészt kiderült, hogy az embereket igenis foglalkoztatják azok a kérdések, amiket én eddig is felvetettem (például a fiatalság problémái vagy az információk lakosság irányába történő kommunikálása). Másrészt kiderült, hogy nincs teljes egyetértés a faluban a követendő célok tekintetében. Mint már korábban is említettem, településünk megosztott. Én ennek nem feltétlenül örülök, mert ha egyvalakit megnyerek, akkor automatikusan egy ellenséget is szerzek magamnak, pedig ez egyáltalán nem lett volna célom.

A célom az lenne, hogy mindenkinek egyformán jobb legyen az élete Badacsonytördemicen. Ez persze nehéz, mert a Kolóniában élőket kevéssé fogja foglalkoztatni az elkerülő út ügye, míg a lábdiakat például sokkal jobban érdekli a strand jövője, mint a Rodostó út takarítása. Éppen ezért kell egyszerre több területen is helytállni!

Azt gondolom, tegnap este (de mit beszélek, hiszen éjfél már elmúlt, és tegnapelőttet kellene írnom) be tudtam mutatni céljaimat, az azok eléréséhez igénybe venni kívánt eszközöket, és hogy több fronton is gond nélkül helyt tudnék állni, akár polgármesterként is. Előadásomat pedig alátámasztottam a modern technikai eszközök (powerpointos projektoros kivetítés) használatával és pozitív megjelenésemmel.

Örülök, hogy ha az előadásomon is tudtam olyan témát felvetni, amin még van megbeszélni való a faluban. Ezekkel kapcsolatban saját gondolataimat helyben is, illetve korábban itt a blogon is elmondtam. Hogy a problémákat milyen irányból közelítsük meg és orvosoljuk, az viszont már egy közös döntés lesz - a falubéliek október 3-ai döntése. Remélem, minél többen iránymutatással élnek majd a vasárnap megválasztandó képviselő-testület és polgármester felé, hogy a nehéz döntések terén minél egyszerűbben ki lehessen választani a követendő utat!

A többség számára megfelelő vezetők kiválasztása csak egy dolgon múlik - hogy választ-e a többség. Éppen ezért, és mivel a voksok leadására egész nap lehetőség lesz, kérem a badacsonytördemici és badacsonylábdihegyi szavazópolgárokat, hogy időjárástól, szürettől, egyéb programtól függetlenül, amikor van ráérő tíz-húsz-harminc percük (kinek mennyi szükséges, hogy eljusson a Faluházba), menjen el mindenki szavazni - akármelyik jelöltre is. A demokrácia jegyében, közös jövőnk érdekében!

Köszönöm:
Joó Ferenc

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tordemic.blog.hu/api/trackback/id/tr522325798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tördemici 2010.09.27. 10:00:15

Gratulálok bemutatkozó előadásához! Engem meggyőzött! Sok sikert és elegendő szavazatot!
süti beállítások módosítása