HTML

Tördemici jegyzetek

Joó Ferenc gondolatai és közleményei Badacsonytördemic jövőjével kapcsolatban.

Nincs sok hátra

2010.09.29. 00:24 Joó Ferenc

Nem feledkeztem meg a blog írásáról, csak éppen sok a teendő; és eddig én mindent magam hoztam létre, állítottam össze a kapmányommal kapcsolatban. Hogy egy szállóigévé vált reklámot idézzek: Mert megtehetem! :-)))

Márpedig ha meg tudom tenni, akkor meg is teszem, hogy nem mással csináltatok vagy ragasztatok ki plakátot, vagy nem mással íratok szöveget. Ugyanis az egész programomnak az a lényege, hogy én a magam képességeit, elképzeléseit, szakismereteit, kapcsolatait ajánlom fel Badacsonytördemic és Lábdihegy részére. Aki erre vágyik, ide szavaz, aki nem erre, az vagy amoda, vagy sehova.

Mindenesetre már nincs sok hátra az ikszelésig, de addig sem ülök tétlenül. Holnap (avagy már ma, azaz szerdán) Vollmuth Péter jelenlegi polgármester és egyúttal polgármesterjelölt bemutatkozása lesz, megfűszerezve a képviselőjelöltek bemutatkozási lehetőségével. Ezen -természetesen- én is be fogok mutatkozni, mint képviselőjelölt.

Akivel eddig csak a választásokról beszéltem, mindenkinek elmondtam, hogy a képviselőjelöltségem amolyan biztonsági intézkedés. Azt gondolom, hogy a ki-kire szavaz kérdés a faluban napról napra változik, és előre megbecsülni szinte lehetetlen, hogy
lesz-e változtatás vagy sem. Azonban úgy vélem, a befutó elég szoros lesz.

Viszont a korábbi bejegyzéseimben említett és sokunkat érintő kérdések miatt én már eljutottam arra a szintre, hogy mindenképpen tenni akarok valamit néhány ügy érdekében, amelyek kifejezetten foglalkoztatnak, és úgy gondolom, hogy nem csak engem. Mozgolódni legtöbbet -természetesen- polgármesterként lehet. Ám mivel a választásokon bármi megtörténhet és ez a lehetőség előre senkinek sem garantált, kész vagyok önkormányzati képviselőként is azon dolgozni, hogy előre mozdítsam településünk szekerét.

Amennyiben a választók képviselőként szavaznának bizalmat nekem, bizonyára nem lenne akkora mozgásterem, mint polgármesterként, de hasonló lelkiismeretességgel és lendülettel dolgoznék szabadidőm terhére, a falu és saját lakókörnyezetem érdekében.

Szeretném, ha az általam felvetett problémák a nem túl távoli jövőben orvoslásra kerülnének. Aki ugyanezt szeretné, azt kérem, hogy ne csak mint polgármesterjelöltre, hanem mint képviselőjelöltre is szavazzon rám most vasárnap! Így lesz legnagyobb esélye a változásnak. Előre is köszönöm!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tordemic.blog.hu/api/trackback/id/tr652331069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása