HTML

Tördemici jegyzetek

Joó Ferenc gondolatai és közleményei Badacsonytördemic jövőjével kapcsolatban.

Tájékoztatás

2011.05.25. 22:33 Joó Ferenc

Ezúton tájékoztatom a tisztelt badacsonytördemici és badacsonylábdihegyi választópolgárokat, hogy a mai napon összeférhetetlenségi ok állt elő személyemmel kapcsolatban, ezért képviselő-testületi mandátumomról lemondtam.

Az összeférhetetlenséget az okozza, hogy a mai naptól Badacsonytördemic Község Polgármesteri Hivatalában dolgozom, és saját magam idézőjelben vett munkáltatója nem lehetek (törvény is kizárja).

Szeretném mindenkiben tudatosítani, hogy ez a helyzet még engem is váratlanul ért. Amikor Farkas Lászlóné lemondásakor a képviselői megbízatást elfogadtam, még nem is számítottam rá, hogy hamarosan az önkormányzatnál adóügyi ügyintézőként fogok a nyugdíjba vonuló kolléganő helyett dolgozni. Természetes dolog, hogy ha ezt már akkor tudtam volna, akkor nem vállaltam volna néhány hétre el a képviselőséget.

Mindazonáltal úgy érzem, hogy ebben az új helyzetben is sok hasznosat tudok majd tenni településünkért. A munkáltatóm, Dr. Harkai Barbara jegyző asszony kérésére az adóügyek mellett műszaki jellegű feladatokat is el fogok látni, emellett továbbra is "tűzközelből" tudom majd figyelemmel kísérni a tördemici eseményeket.

Nem teltek el eseménytelenül az elmúlt hetek. Bár a hétfői képviselő-testületi ülésről külön nem számoltam be, ez alatt az időszak alatt ezzel együtt három képviselő-testületi ülésen és még néhány apróbb eseményen vettem részt. Úgy érzem, hasznos gondolatokkal tudtam hozzájárulni a képviselő-testület munkájához. 

Volt képviselő-társaimnak és a helyembe lépő Horváth Istvánnak eredményes munkát kívánok! Véleményemet továbbra is bármikor szívesen megosztom a Képviselő-testület tagjaival és alkalom adtán blogom olvasóival is.

Önkormányzati képviselőként búcsúzóul hadd adjam közre az alábbi információt, amely talán közérdeklődésre tart számot. 

A hétfői napon a képviselő-testület - mint az építéshatósági eljárásban ügyfélként részt vevő szerv - tagjaként, kérésemre betekinthettem a tapolcai építésügyi hatóságnál a lábdihegyi szálloda-beruházás ügyirataiba. Az ügyről dióhéjban annyit mondanék, hogy az - az első fokon eljáró hatóságnál - várhatóan még több hétig folyamatban lesz.

Ezzel a kishírrel talán nem sértem meg senki jogos érdekeit.

Tisztelettel:
Joó Ferenc

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tordemic.blog.hu/api/trackback/id/tr822932977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása